2 listopada 2015

Is it too late now to say sorry?

Hej,kompletnie nie miałam czasu tu zajść ani coś napisać. Więc 31 października  było święto Halloween. Ja co roku obchodzę go u mojej koleżanki.Może  i to jest święto pogańskie. Ale raz do roku nikomu nie zaszkodzi świętować te święto :) W tym roku umalowałam się za sugar skull.W piątek byłam na horrorze Sinister 2 z moimi koleżankami.Było trochę strasznie,ale za to duużo śmiechu! W sumie 2/3 się z nas śmiałam,jak i moja koleżanka. Jest dość nauki,nie ukrywam tego. Zaczyna się poniedziałek,to ja już myślę kiedy będzie piątek... Nie wierzę że za niecałe 29 dni będzie grudzień! W każdym momencie może spaść śnieg. Nie lubię zimy. Jest ziimno.Prychanie,kichanie to nie jest dla mnie. Ale uwielbiam nastrój świąteczny.Zapach choinki,piernika,potraw świątecznych. Dobra dość ja już o świętach myślę. Nie robię Wam nastroju świątecznego. Na razie mamy jesień.

https://www.youtube.com/watch?v=PfGaX8G0f2E&feature=youtu.be


         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz