25 sierpnia 2015

Cheers from Krynica Morska

Hejka. Jeśli wiecie,albo nie jestem w Krynicy od piątku (21.08.2015r).Jutro wyjeżdżam.W jakimś tam sensie już tęsknie za domem,ale jak wyjadę będę tęsknić jeszcze za tym miejscem. Przyjeżdżam tutaj od małego,bo mam tu rodzinę.Bardzo lubię spędzać czas nad morzem,szczególnie w wakacje. Pooddychać trochę jodem.Nic nadzwyczajnego nie kupiłam oprócz uchwytu do robienia SELFIE telefonem.Bardzo chciałam go mieć! Pomyśleć że już za 5 dni rozpoczęcie ;-; Za jakie grzechy wakacje są tylko przez 2 miesiące,a harować trzeba przez 10 miesięcy... No tak,ale życie jest niesprawiedliwe ;) Nie wiem jak zaaklimatyzuje się w tej nowej klasie. Ale jakoś trzeba będzie dać sobie radę. Na szczęście nie tylko ja dochodzę do tej klasy.




Komentujcie,to motywuje! :D




2 komentarze:

  1. Ja również w tym roku idę do nowej szkoły i trochę się denerwuję, ale będzie dobrze. :)

    PS: Super wychodzą zdjęcia robione tym uchwytem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja idę do nowej klasy,a ta klasa jest w tej samej szkole co byłam :p

      Usuń