15 sierpnia 2015

The Next Episode

Hej,dzisiaj przychodzę do Was w końcu ze zdjęciami robionymi aparatem! :) Od tamtego czasu nie robiłam zdjęć,z powodu braku aparatu. Przejdźmy co u mnie słychać. Dzisiaj jadę na koncert Dawida Kwiatkowskiego który jest w Giżycku z Patrycją :D. Koncert zaczyna się o 20:30 i ma potrwać do 22:00. Miejmy nadzieję że będzie okazja zrobienia sobie z nim zdjęcia (biorę lustrzankę,aparat). Jeśli natrafi się taka okazja,to oczywiście wstawię zdjęcia na bloga. Nie jestem jego jakąś wielką faneczką ;) . Ale posłuchać i się pobawić można! 
Co do zdjęć to jedna wielka żenadix;( Ale nie umiem ich perfekcyjnie obrabiać i pozować do zdjęć.
Przepraszam za moje pozy ale aparat mnie ucinał :-:














     Komentujcie,to motywuje!    https://www.youtube.com/watch?v=vZv9-TWdBJM







2 komentarze:

  1. Może poprosisz kogoś, żeby robił Ci zdjęcia? Stylizacja mimo wszystko super!

    Pozdrawiam

    www.stanslifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń