28 września 2015

TAG:TMI

Hejka,dzisiaj przychodzę do Was z tagiem: Too much information.
Zapraszam do przeczytania 17 pytań! :)

1. W co jesteś ubrana?
-Aktualnie spodnie z wysokim stanem i bluzkę z czarno białym kotem

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
-Chyba tak...

3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
-Nie.

4.Ile masz wzrostu?
-W sumie dawno się nie mierzyłam,myślę że z jakieś ok.155 cm

5.Jakieś tatuaże?
-Nie mam.

6. Piercing?
-Nie mam,lecz chciałabym mieć jak będę duża septuma.

7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
 -Hazel i Gas z Gwiazd Naszych Wina ♥ 

8. Ulubiony serial?
-Nie jestem miłośniczką seriali.

9. Ulubiony zespół?
-Nie mam.

10. Tęsknisz za czymś?
 -Tak.

11. Ulubiona piosenka? 
-Ojoj,dużo ich jest :O

12. Ile masz lat?
-13

13. Znak Zodiaku?
-Rak

14.Cecha,której szukasz u partnera?
-Musi być przystojny,mieć poczucie humoru, szanować kobiety i żeby miał jakąś pasję.

15.Ulubiony aktor?
-Ansel Elgort,Johny Depp

16.Ulubiony kolor?
-Fioletowy.

17.Głośna czy delikatna muzyka?
-Różnie.







1 komentarz:

  1. Johny również jest moim ulubionym aktorem :)
    obserwujemy? jeśli tak to zaczniesz? :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń