11 sierpnia 2013

10 Bieberfaktow (mogłam więcej ale mi się nie chce)

Hej,co tam u was? U mnie może być.Teraz siedzę na lapku,piszę,oddycham,siedzę na fb i asku ;P Może podpiszę dziś książki bo się nudzę ;( :(

Bieberfakty:
1.Ponieważ Beliebers często mówiły do Justina "sexy" Jazzy uważała to za normalne, aż sama kiedyś gdy go zobaczyła powiedziała "Hey sexy" :D
2.Chaz powiedział Justinowi, że nie może uprawiać seksu pod kocem bo ma klaustrofobie xd
3.Justin twierdzi, że sesje zdjęciowe są nudne.
4.Justin raz wstał, zdjął koszulkę i podszedł do Scooter pytając "Myślisz że jestem sexy?"
5.Dziennikarz: Czy mógłbyś umawiać się z fanką?
Justin: Tak i ja byłbym jej fanem.
6.Alfredo chciał obudzić Justina lecz nie mógł więc puścił Mistletoe, a Justin zamiast się obudzić to zaczął śpiewać przez sen. :D xD hahah
7.Gdy Justin był młodszy nazwał swoją poduszkę Beyonce, więc kiedy mówił w szkole, że śpi z Beyonce nikt mu nie wierzył.
8.Na jednym z koncertów Seleny Gomez, Justin się nudził więc wyszedł zagrać w kosza.
9.Justin - Chciałabym aby moja dziewczyna miała długie włosy, abym mógł się nimi bawić zawsze gdy się nudzę.
10.Ryan i Chaz kiedyś ukradli Justinowi paszport aby nie mógł wylecieć ze Stratford. hahahah LOOOOOLLLL XDDD :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz