15 września 2013

Opis z wczoraj i dziś

Hej,a więc zaczne od wczoraj.. Wczoraj padało :/ :< ,więc pogoda nie była dobra na konie!! Ale w ostatnim czasie się zastanowiłam :) Sobie myślę a w dupie to mam jeśli będę marznąć xDD :D No i dobra pojechałam! A zimno i błoto niesamowite,więc tylko trochę poskakałam <3 :* Wczoraj spadłam z KARINY hahah LEŻE Trolololrtrtrolololo,bo się napąpowała i dlatego siodło poszło do przodu i spadłam ;( . Ale na szczęście nic się nie stało Były szeregi z galopu,również.A więc dzisiaj nie mam zbytnio planów bo .. jutro diagnoza z matmy -.- a więc dziś nauka i może pójdę do kolegi ale nie obiecuję,siedzenie przed kompem,pewnie SIMSY . I to na tyle pa
PS.KARINA BYŁA ZADOWOLONA ŻE PRZYJECHAŁAM BO AŻ MI SAMA TROCHĘ ZAGALOPOWAŁA!AŻ SIĘ WYRYWAŁA *,* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz