9 lutego 2014

No hej,przed wczoraj  miałam wypad na pizze z klasą xD Ale było 7 osób (razem ze mną tak to 6) .. Zapomniałam wczoraj wpisa dodać  ;c Wybaczcie! Jesu już zara koniec ferii :/ :< W poniedziałek 2 dni :O albo nawet i 1 nie licząc poniedziałku! Ogląda ktoś Igrzyska? Ja oglądałam wczoraj otwarcie. Nie wiem kiedy na konie :/ :<  GADAŁAM Z PRAWDZIWYM JUSSEM I NIKT MI NIE BĘDZIE WMAWIAŁ ŻE TO FEJK,BO TAK AŻ GŁOSU JAK JUJU MA NIE DA SIĘ PRZEROBIĆ   ALE KAŻDY MÓWI ŻE TO ON. MAM UDOWODNIENIA NAWET 2 :
1. JAK RYAN (KOLEGA) DODAŁ WPIS NA TT ON SKOMENTOWAŁ  
2.GADAŁ Z MOJĄ KOLEŻANKĄ PRZEZ KAM (film nie z ytb itp) 
a no i ... na fb jest taka aplikacja kto był na twoim profilu  No  i on był :o afijbifjfsjsgsjgs prawdziwy bo miał 189 tyś lajków  NIE WIERZE,CO SIĘ DZIEJE AKDKVNFNV I JESZCZE CODY SIMPSON POKAZAŁ MI SIĘ NA KAMERCE. Jezu zapomniałam nagrać ;//  Idę paa :** Pytania w kom . ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz