30 sierpnia 2014

hej,żegnajcie wakacje  ;(( Booże tyle wspomnień! 2 miesiące szyyybko zleciało  Nawet się nie obejrzałam XD  Zdjęcia z środy robione telefonem. Zleciałam z konia. Ale dobrze się nawet utrzymałam (umiałam wyczuć sytuacje) ale i tak spadłam,bo koń wskazówki nie zauważył  Kupuje sobie kask . A więc najprawdopodobniej jutro Karina wraca   A tak z innej beczki,na koniec jazdy wsiadłam na nią ale bez siodła tylko na kantarze i instruktorka mnie poprowadziła na przeszkodę i skoczyliśmy małego krzyżaka xd Upasła się cwaniarka! :3 I potem wracałam do stajni (prowadziła mnie instruktorka) . Jutro 2 h  (1 h teren,2 h skoki) będą raczej zdjęcia i filmiki bo filmik skomponuje mi Pauliśka <3 . Ładnie ją poprosiłam ;* Trzeba na koniec wakacji szaleć ! Hahhaha  Dzisiaj wieczorkiem oglądam KING KONG  Pa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz