27 grudnia 2014

No hejo. Pobiłam przed chwilą rekord w stawaniu! Bo ostatnio wstawałam o 9/10 . Przyczyną tego jest to że długo nie spałam  Dzisiaj na konie o 11. Teren,skoki 2 godziny :3 Specjalnie nastawiłam zegarek na 8:00 bo miałam mieć jazdę na 10:30 XD. Chyba zaraz troszkę ''poleżę'' hhhaha. No co,trzeba korzystać te wolne dni! Ja jestem mondra z angola dostałam wczoraj 5 i 4 . Baardzo się cieszę! Zobaczę jak innym poszło. A więc,jeśli jeszcze wam chyba nie pisałam to dostałam: 2 książki,3 bluzki,słodycze,dezedorant,żel do mycia ciała,szampon HEAD&SHOULDERS (600 ml),korektor i fluid anti acne 2 w 1  . Jeszcze idę coś wymienić z ojcem może dziś albo jutro.  Dobra chyba kończe 












A więc przejdźmy do opisu książki. Książka bardzo działa na mnie ''wciągająco''. Będę już dzisiaj czytała 6 rozdział ☺ ! Rozdziały są baardzo długie moim zdaniem. Ale moim zdaniem warto. Nie wiem czemu lektury nie chce mi się czytać (a muszę czytać, i czytam) ale nie tak szybko jak tą ;D Chociaż Anka ma 38 rozdziałów i może dlatego. Czasami są w niej fajne momenty.. Dobra nwm ,czemu tą książkę  opisuje (Ankę) bo miałam GNW :D hhahha . Tak kończę dodawać ten wpis 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz