28 marca 2015

                                                          Cześć!

W tą środę spotkałam się z Paulą <3 Po lekcjach popędziłam szybko z Pati na spotkanie. Oczywiście jak zwykle się wstydziłam,bo to ''pierwszy raz'' spotkania z Paulą. Następne mam nadzieję po świętach! :D Byłyśmy w Kawiarni. Piłyśmy shake. Paula  z Pati małego,a ja dużego :O . NAAPRAWDE BYŁ WIELKI! Na początku,sama się przestraszyłam jak ja go zjem. Było naprawdę MEGA! Potem poszłyśmy na ulubione Pauli huśtawki :3. Mama podjechała po mnie około 17. Dzisiaj jadę na konie na 2 h. Wczoraj upiekłam ''torta''. Jeśli ma to być w ogóle tort (y). Nie ma to jak spóźnienie 2 tygodniowych urodzin. Nie wiem,czy ona zje ten tort :O. Przede mną najważniejszy w życiu egzamin 6-klasisty. Nastąpi on 1 kwietnia ;/. Taak Prima Aprilis. Czuję wiosnę.  Zbieram się na jakiegoś bardziej tematycznego posta,który tytuł zapewne poda mi Paula. PROSZĘ O TRZYMANIE ZA MNIE KCIUKÓW! 

A tu jeszcze takie środowe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz