7 grudnia 2014

Cześc,tak Justin blondyn :o . Moim zdaniem nie pasuje mu za bardzo. Stało to się tak że podobno : był u fryzjera. Fryzjer nie lubił Justina więc pofarbował go na blond,a Justin chciał na ciemny blond  Jutro 7 lekcji i klasowe prezenciki! Lubię to  . Byłam na zakupkach i kupiłam sobię bluzę z H&M , bluzkę do chodzenia tak o,ale ja ją potraktuję jako do spania (piżama) z SINSAYA, czarną bluzkę z napisem : FOR REAL też z H&M. Szalik kremowy z SINSAYA i czarne rękawiczki też z Sinsaya,podkoszulkę z Tally Weijl  CHYBA TO WSZYSTKO ALE MOŻLIWE ŻE O CZYMŚ JESZCZE ZAPOMNIAŁAM XD . ZARAZ MUSZĘ IŚĆ SIĘ UCZYĆ I PAKOWAĆ LEKCJE. AKTUALNIE MAM CHORE GARDŁO BO CHRZĄKAM,KASZLE :/ BÓL PRZESZEDŁ (NA SZCZĘŚCIE!) + AAA KUPIŁAM JESZCZE CZARNĄ BLUZKĘ Z CROOPA NIE WIEM JAK WAM TO NAPISAĆ TAKI SWETER . NWM :< Pewnie niedługo dodam fotkę w nim. Jeśli zapamiętam wam napisać że to ten. I tak kończę tą notkę . 

                                                                         BARDZO POLECAM NA DZIŚ: https://www.youtube.com/watch?v=GCdwKhTtNNw 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz