3 grudnia 2014

Hejencja,dodaje ten wpis bo Paula się bardzo niecierpliwi    Troszkę czuje ten zimowy klimacik. Dziś coś tam napruszyło ale sam puszek hahah . Nwm co napisać. Mam troszkę nauki :/ .  W tą sobotę jadę do Aury. (tak już zakupki pod choinkę)  . Nie mam żadnych swoich fotek aby dodać. To znaczy pewnie coś tam mam ale same brzydkie.. A wy czujecie nastroik?  Paula zaraziła mnie Last Christmas- Ariany Grande *_* Piękne! Dla mnie nawet i lepsze niż oryginał,bo jest ulepszona  !  Dzisiaj było ok. -10 stopni ;( . Prawdopodobnie jutro też ma tyle być. Zima jest przeze mnie znienawidzoną porą roku! Nie lubie tego zimna,śniegu -,- . No ale trzeeba przeżyć! Jak to mówią ''korona z głowy nie spadnie'' :3 NO TO CO ODLICZACIE ZE MNĄ ?  + jutro 8 lekcji ;( 
Może macie jakieś piosenki? Oczywiście nie stare tak jak np. Wham! - Last Christmas (oryginalne) . Pomińmy fakt,stare ale dobre! :) Co roku przeze mnie słuchane. KONIEC NOTKI 
22 DAYS!    https://www.youtube.com/watch?v=ReK9MVrOq0w 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz