30 stycznia 2015

Cześć  :D  A więc trochę tu nie pisałam,ale to wszystko dla tego że NIE MAM ZDJEĆ . Więc tak tydzień temu w poniedziałek zaczęły mi się ferie  :) . A więc byłam już podczas ferii poćwiczyć na siłowni i na basenie byłam  ;Dp  . Teraz jeszcze czekam na konie! Zapewne w niedzielę pojadę,bo jutro chyba na zakupy ciuchowe jadę. Ogólnie DUUŻO nie nakupuję bo zbieram na buty (nike air force)   c:O .  Jak ktoś chcę zmienić wygląd na photoblogu to można. Mi np. tak sobie to się podoba,można przywrócić do normalnego... Ale zobaczymy...  ok. 10 dni (chyba)  i do szkoły :p Zleciało nawet! Ale jeszcze dużo do poleniuchowania :D Wkońcu trzeba było coś tutaj dodać ;3 .   Jeśli macie jakieś tematyki np. TAG to możecie pisać,może uda mi się je zrealizować... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz