3 lutego 2015

Kompleksy


Hai,a więc dzisiaj napisze o naszych kompleksach.  Chyba każdy ma jakieś kompleksy a wyglądają one tak : 

-Jestem za gruba,
-Jestem za wysoka/niska
-Moja waga nie jest najlepsza  (gdzie ideałem wiele dziewczyn określa 30 kg)  

-Mam krosty (trądziki),

-Moje włosy są brzydkie (nie podoba się kolor,kształt włosów)

-Twarz jest złego kształtu (owalna,smukła)

- Oczy nie takiego koloru,jakie byśmy chciały,

Ale słuchajcie,nie o to w tym wszystkich chodzi. Na świecie nie ma IDEAŁÓW! :) Nie liczy się sam wygląd,a to co się ma w środku.  Każda z nas jest piękna, na swój sposób.






































\



DZIEWCZYNY WIERZCIE W SIEBIE I NIIIGDY SIĘ NIE PODDAWAJCIE! Jeśli np. wasze postanowienie na wasz rok to schudnąć  np. 6 kg to pamiętajcie róbcie to inteligentnie,nie doprowadźcie się do anoreksji. Pamiętajcie też o  zdrowym odżywianiu - pijcie dużo wody,ćwiczcie.








Myślę,że ta krótka notka o tematyce,chociaż trochę się podobała :p 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz